Cuma, Aralık 29, 2006

Sıradan Notlar I

Yeni yıl geldi kapıya dayandı sonunda.. Ha, kimin için ne kadar önemlidir bilmem ne kadar umurumda olduğu da başka bir tartışma konusudur. Hani 17 yaşını henüz bitiren ve reşit olup büyüdüğünü sanan, dahası bu sayede giriş yapamadığı pekçok yere serbestçe dalabilecek genç arkadaşlarım için önemli olabilir. Ama örneğin 79 yaşını bitirip 80'e basacak olan bir hanımefendi ya da beyefendi için önemi aynı mıdır acaba ?? Bu da ayrı bir merak konusudur zannımca.. Bir de Kurban Bayramıyla aynı güne gelme mevzuusu vardır -ki bence yanına hiç uğramadan geçelim.. Yok efendim hıristiyan geleneğidir, noel baba diye birşey yoktur hikayesiyle başlar "sen müslüman değil misin?" sorusuyla biter.. Hoş değil tabi..

Herneyse, kim nasıl görmek/yaşamak/hissetmek ya da hangi iyi dileği yanına alıp gitmek isterse hepsinde varım. İyi bayramlar - İyi yıllar.. Bugüne kadar hiç olmadığınız kadar mutlu olun ve öyle de kalın hatta öyle de yaşayın...
Sevgiler.

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Umarız ki bu sadece bir "temenni"dir. Bir parça "veda" kokusu aldık. Umariz biz yanilmisizdir.

Siz de iyi olun ve hep oyle kalin hatta oyle yasayin.

Adsız dedi ki...

Fikret Şahin 1974 İstanbul emret komtanım!

Sevgili ve saygıdeğer komtanım...

Bugün defalarca size ulaşmaya gayret ettim fakat tüm gayretlerim neticesiz kaldı ve dahi ziyadesiyle müteessir oldum. Bu çabalarıma ev ve cep telefonlarınızı aramak dahildir.

:D

Latife bir yana; sana bu sene sihirli gibi gelsin istiyorum ben; öyle bir şeyler olsun ki hem iş hem aşk hayatın bir anda gül bahçesine dönsün. Herkes hak ettiği gibi yaşasın.

Sana ve tüm sevdiklerine sağlıklı ve mutlu bir yeni yıl dilerim ayrıca son toplamda sayın komtanım!

Gizliyüz dedi ki...

fikocum, beni rahatta dinleyebilirsin :P her zamanki gibi telefonun şarjını evde unuttum :) yeni yıla da annemlerde merhaba dedik, bu nedenle ulaşamamış olman normal canım kardeşim. ama telefonun şarjı bitmeden sana kısa bir mesaj attım.. gelmediyse ya da kazayla silindiyse buradan tekrarlayım " iyilik ve dostluk hep kazanır. oyuna devam.."

Gizliyüz dedi ki...

yok ! bu veda değil.. belki kısa süreli aralardan biri olabilir.. ama iyi dilekler için teşekkür ederim. sağolun..