Salı, Ağustos 30, 2005

Seyir dışı notlar - V

Bugün 30 Ağustos, herkesin zafer bayramı kutlu olsun. Bize bugünü kanlarıyla ve canlarıyla armağan edenleri rahmetle anmak lazım, ruhları şad olsun.
Her 30 Ağustos'ta olduğu gibi bu yılda çalışıyorum, ülkenin %99.9'u tatilde, bense işimin başında. Ha, ne yapıyorsun diyenlere cevabım "hiçbirşey", tekkeyi bekliyorum. İyi birşey mi sağlıklı birşey mi bu, karar verebilmiş de değilim. Bütün yapım şirketleri ve reklam ajansları daha cuma gününden tatile çıkarken masamın başında oturmak ne derece mantıklı gerçekten bilemiyorum hatta artık bilmek de istemiyorum.
Bunun dışında 30 Ağustos'ların benim hayatımda şöyle bir önemi de mevcut: Doğumgünümü hatırlatıyorlar. Hoş değil tabi, yani 1 yıl daha geçmiş hayattan ya da 1 yıl daha sona yaklaşmışsın. Hepsi aynı. Başkalarınınkini değil ama kendi doğumgünlerimi sevmiyorum ben. Genelde mutsuz geçiyor, belki biraz da yalnız. Belki de bu yüzden sevmiyorum. Yaşını almak çok da iyi birşey değil sanırım :)
Merhaba, yeni yaşım. Hoşgeldin.

1 yorum:

BirabanoR dedi ki...

Senin de benimkini hatırlamaman ümidiyle doğum gününü unutmuş olma durumuma avuntu buldum. Ha, eğer benimkini hatırlıyorsan, ben de eşeğin önde gideni olduğumu bir kez daha kabul edeceğim :) Tam tarihini hatırlamayan bir öküzcük olsam da, mutlu yıllar sevgili komtanım.