Çarşamba, Eylül 14, 2005

Kaptan'ın Seyir Defteri; Yıldız Tarihi...

Kayıtlara geçsin lütfen. Bugün 14 Eylül 2005 Çarşamba.. Cebimde metelik yok. Dağılmış ve çaresiz durumdayım. Biriken borçlar-kredi kartları-elektrik-su-telefon-kablo-taksit vesaire derken anlaşıldı ki geçen ay olduğu gibi yine hiçbirşey ödeyemeyeceğim. Bakalım bakalım 2 ay ödeme yapmayınca mahkemelik olunuyor mu ya da protesto falan yeniyor mu ? Denemesi bedava türünden bir atraksiyon oldu bu. Huyumda kötü -babam dahil- kimseden borç para isteyemem. Bir kez dost olarak niteleyebileceğim birinden isteme gaflet ve delaletinde bulundum ama son oldu. Herkes dosdoğru dost olmayabilir ya da olabilir bilmiyorum, belirleyici olan bütün değişkenler sürekli yer değiştiriyor yeryüzünde, ben de bakakalıyorum saf saf, anlayamıyorum.
Peki buradan çıkması gereken sonuç ne ? Aslında net bir yanıt yok. Fakat bir karmaşıklık var ; yani 20'li yaşlarda üniversiteyi yeni bitirdiğim zamanlarda da -hadi o zaman çömezdik- aynı şeyi yaşıyordum, 40 yaşına yaklaştığım şu günlerde de aynı şeyi yaşıyorum. Asıl sorulması gereken soru şu sanırım : Son 20 yılda hiç mi birşey değişmedi ? Ya da bende mi bir gariplik var ?

Hiç yorum yok: