Salı, Eylül 27, 2005

Seyir dışı notlar - VIII

Fikom benim sana da geçmiş olsun. Az da olsa aramızda bir yaş -6/7- farkı var, bu nedenle hastalığı benim yatarak senin de ayakta atlatman gayet normal canım kardeşim :) . Uzun zamandır bahsettiğin bu oyunda hastalık gibi yayılıyor anladığım kadarıyla. Geçenlerde tv8'e uğradım, orada da 7-8 kişi sardırmışlar bu oyuna. Adamların yanına gidiyorsun yüzüne bakmıyorlar, 2 dakikada bir ne oluyor diye kontrol ediyorlar falan:) Kızdım ama hem traji-komik hem de saçma geldi. İşi gücü bırakmış abiler bütün dertleri oyun..
Sezonu açtık ama işler çokta iyi gitmiyor. Maaşlar hala sorun. Yeni bir aya geliyoruz ama henüz bir önceki ayı tamamlayamadık ki yenisini nasıl alacağız ? Açıkçası bunun sonu da görünmüyor. Tıpkı gömlek gibi, en aşağıdan iliklemeye başlarken bir ilik atlatırsan ne olur ? İki yaka asla düz olarak biraraya gelmez değil mi ? Bizim hikayemizde böyle oldu yahu. Şans mı denir şanssızlık mı, artık ben bile bilmiyorum. Ancak bildiğim birşey var ki bu şekilde yaşamaktan sıkıldım canım kardeşim. Hem de çok !

Hiç yorum yok: