Salı, Temmuz 19, 2005

Kaptan'ın Seyir Defteri; Yıldız Tarihi...

Yazmayalı uzun zaman oldu yine. Bilinmeyen bir rotada, bilinmeyen bir gezegene doğru ilerliyorum. Bulunmam gereken nokta tam olarak burası mı hiçbir fikrim yok ! Yaptığım herneyse doğru mu ya da ne kadar doğru bilmiyorum. Dahası içimdeki fırtınayı dindiremiyorum. Yanlış giden birşeyler var farkındayım ama farkındalık yetmiyor. Sadece başka insanların hayatlarına tanık oluyormuş gibi davranıp, bir anlamda kendimden sıyrılıp sanki benim hayatım değilmiş gibi yaşıyor ve bununla yetiniyorum. Sonunda Anton Çehov karakterlerine benzemeye başladım galiba... Sıkıcı hem de çok sıkıcı..

5 yorum:

BirabanoR dedi ki...

Sanırım sana bu işyeri ve daha da mühimi iş biçimi iyi gelmedi... Kolay değil tabi senin gibi bir mutfak adamı için...

Yönetmen komutanı tekrar hayırlı bir kısmetle kamera arkasına bekliyoruz :))

Adsız dedi ki...

merhaba.. gizliyüz ü arattırdım search engine de sizin sayfanız geldi.. yazılarınızı okudum biraz.. çok tanıdık geldi.. bayan olduğunuzu düşündüm sonra olmadığınızı anladım.. "En güzel oyuncağını kaybetmiş ya da bozmuş çocuklar gibiyim. Azalıyorum." cümlenizi okudum bir an çift kişilikliyim de diğer kişiliğim bana oyun mu oynuyor dedim.. sanırım değil.. ben (de) gizliyuz.. ek$i sözlükteki gizliyuz..

http://www.ozcakir.net

Gizliyüz dedi ki...

sevgili adaşım diyelim:) bu ismi yaklaşık 15 yıldır kullanıyorum ben de. sitene göz attım, yazı tarzını sevdim. hepsini okuyamadım ama, emin ol okuyacağım. ek$i sözlükte bende varım ama bu nick ile değil gerçek isim ve kimliğimle. öğrencilerim ve dostlarım bir sayfa açmışlar bana. görünce çok şaşırmıştım. ayrıca medyakodu.com isimli bir sitede yine gizliyüz adıyla birşeyler karalıyorum. göz atarsan sevinirim. kendine iyi bak..

Adsız dedi ki...

Excellent blog! Do you hаve any hints for aѕpiring
writeгs? I'm planning to start my own blog soon but I'm a little
lost on everything. Woulԁ you ѕuggеst starting
ωith a freе platform like Wordpress or go
for a ρaid optіon? There are so many options
οut there thаt I'm totally overwhelmed .. Any tips? Many thanks!

Here is my web site ... seopressor version5

Adsız dedi ki...

I want to to thank you for this good read!! I certainly enjoyеd eѵery little bit of
it. I have you saveԁ as a favorite tο check out new things you рost…

Also visit my website wedding dresses