Cumartesi, Temmuz 30, 2005

Seyir dışı notlar - I

Son bir haftadır uyku yok gözlerimde. Olan bir aksilik, gündüzden kalma sorunlar, yaşanan gerginlikler vesaire bir durum yok ortada. Nedensiz. Uykusuz gecelerin tanıkları genelde filmler olmuştur benim hayatımda. Yine benzer bir durumla her gece "iki film birden" kuşağı yaratıp eğlendim bir hafta boyunca. Neler seyrettim :
"Catwoman" (çok mantar), "Dracula" (feci bir şekilde mantar),
"Sin City" (Cartoon espirisine çok yakın ama içi boş),
"Better than Sex" (hikaye mantar ama aralarda konuşan tipler eğlenceli),
"Anacondas" (Yılan animasyonları feci halde çuvallamış ve hikaye yılanlar gibi uzayıp gidiyor, gereksiz),
"Nightwatch" (feci halde sevdim, amerikan destekli de olsa, ruslar her an "matrix" türünde birşeyler çekebilir),
"Starsky and Hutch" (eski günlerin hatırına izlenebilir),
"Dirty Dozen" (sanırım 1962 yapımı bir savaş filmi, tam bir yıldızlar geçidi, oyunlar muhteşem, heyecan içinde izledim ve hayran kaldım)
"War of the Worlds" (herşey iyi hoştu ama yine de hayal kırıklığı yaşadım. sanırım daha iyi birşey bekliyordum ve film mantar gibi geldi.. dakota fanning'in oyunu (çocuk oyuncu) herkesi ezip geçmiş, sevdim)
İşte koca bir hafta gündüzleri çalışarak ve geceleri uyumayarak ancak böyle geçebilirdi. Ben de tebrik ettim kendimi :)

Hiç yorum yok: