Salı, Temmuz 24, 2007

Kaptanın Seyir Defteri, Yıldız Tarihi...

Bugün -hala inanmakta zorluk çektiğim- birşey oldu... Telefon çaldı. Ve ben yine "nasılsa tanıdık biridir" edasıyla açtım telefonu.. Önceleri tanıyamadım sesi. Çok sonra -tabi işittiğim sitem dolu cümleleri saymıyorum- algılamaya başladım. 14.Temmuz'da ismini belirtmeden yazdığım, 6 yıl ve yirmiyedi gündür görüş(e)mediğim kadındı arayan.. Artık "kaderin oyunu mu derler", "rastlantı olarak mı nitelenir" ya da "birşeyi çok isteyince/düşününce gerçekleşir" yorumu mu yapmak lazım bilemiyorum. Uzunca konuştuk ve görüşmek dileğiyle kapattık telefonu. İlginçtir, bir beklenti içine girmedim.  Ama gerçek şu ki çok mutlu oldum, saatler geçmesine rağmen hala aynı halet-i ruhiye içerisindeyim..

* Meraklısı için Not; 6 yıl ve 37 gün geçti aradan ama yine o sihirli cümleyi     kuramadım.. Sanırım    artık     yaşlanıyorum :)

6 yorum:

... dedi ki...

yıllar geçsede üstünden bu kalp seni unuturmu
yılları günleri de hesapladım sihirli cümleyi unuttum laay llaaay laaalaayy lay :)

Adsız dedi ki...

özellikle bu laylaylom kısmını çok sevdim :) yoksa aramızdan yeni bir şarkı sözü yazarı mı çıkıyor :)))

... dedi ki...

ne dersin çıkarmı? yapabilirmiyim? heves geldi bak şimdi allaaallaaahh :)))

Gizliyüz dedi ki...

gerçi güfte pek tutmamış ama, müzik aynı gibi :)re majör-do majör ve sol majör arasında gider - gelir.. majörler tükenmez doğal olarak minörlere olan yolculukta bir türlü başlayamaz :) ama güzel ben dahil olmakta geciksemde sohbeti sevdim.. yine de ve herşeye rağmen altı yıl uzun bir zaman cümle kurmak için.. benim yeğenimin doğum tarihiyle aynı geçen zaman ve yeğen bu sene ilkokula başlıyor :)

asliberry dedi ki...

"ve görüşmek dileğiyle kapattık telefonu. İlginçtir, bir beklenti içine girmedim."

Beklemeyin, hemen arayın, belki 6 yıl sonra burada, sizin çocuğunuzun ilkokula başlama fotoğraflarına bakıyor olurum. Yok hesaplamamda yanlışlık var, 7 yıl sonra olmalı, aman matematiğim hiç iyi değildir zaten.

Gizliyüz dedi ki...

olmaz, olamaz.. ne ben aynı adamım ne de o aynı kadın. herşey bütün güzelliği ve hoşluğuyla geçmişte kaldı. anılar da bende, kimbilir belki birgün cesaret edip onları dan anlatırım..